Máster superior en CONCEPT ART
CONVOCATÒRIA – OCTUBRE 2024
Idioma ESPANYOL E ANGLÈS
Edat
+ 20 anys
Modalitats
· Presencial, online o Combinada*
* En streaming amb el professor
Duració
2 cursos lectius + Projecte final
Places
Grups reduïts
MÀSTER SUPERIOR EN CONCEPT ART I MODELATGE








Aquest màster està dirigit a estudiants de 3D, animació, cinema o audiovisuals, cicles formatius, il·lustració i graduats universitaris, professionals del 3D, d’animació de personatges i videojocs, il·lustració, belles arts i qualsevol persona interessada en el disseny i la creació 3D de personatges.
- + 20 anys.
- Informàtica nivell usuari i entorn Windows.
- No es requereix cap formació prèvia específica.
- Bases de dibuix
1er any
Durant aquest curs lectiu, els alumnes adquireixen els fonaments artístics necessaris en dibuix i perspectiva, anatomia humana (nivell 1), pintura digital (Photoshop i SketchBook Pro, nivell 1) i pràctica de model al natural, per obtenir els millors resultats en el procés de creació de personatges, ja sigui per a la indústria de l’animació o la dels videojocs. En paral·lel, obtindran també els coneixements tècnics necessaris per fer els primers personatges 3D (ZBrush, nivell 1). Practicaran realitzant concepts i modelatge de props i assets per a videojocs, personatges cartoon i semirealistes i disseny de fons, la il·lustració de concept arts i desenvolupament visual per a la indústria audiovisual (videojocs, cinema realista i cinema d’animació): escenaris, entorns i disseny de personatges realistes (nivell 1). A més, faran servir tècniques de Matte Painting i workflows d’integració 2D-3D. Faran també personatges 3D d’alta qualitat en ZBrush (nivell 2) altament texturitzats i detallats (Substance Painter, nivell 1), dibuix realista, pintura digital (Photoshop i SketchBook Pro, nivell 2) anatomia humana (nivell 2), model al natural.
2on any
S’abordarà el disseny d’animals (anatomia animal) i criatures fantàstiques d’estètica realista (nivell 2) per a animació i cinema d’imatge real i les tècniques més eficients de retopologia i texturitzat per convertir la creació artística en personatges tècnicament funcionals i preparats per als processos de producció posteriors. S’aprofundirà en pintura digital (PS i SB Pro, nivell 3) i en pràctiques de model al natural (animals), tècniques de concept art per a videojocs, cine realista i cinema d’animació, Matte Painting avançat, modelatge avançat amb ZBrush (nivell 3) i texturitzat avançat (SP, nivell 2) per a producció cinematogràfica i videojocs.
- Titulació Certificada FX.
- Visual art developer
- Dissenyador de personatges, props i entorns per a cinema d’animació i videojocs
- Modelador de personatges cartoon, semirealistes, realistes i criatures, modelador de props, Matte painter
Com a professional, t’incorporaràs dins de l’equip de disseny per desenvolupar personatges, criatures, assets i entorns tant per a cinema d’animació i imatge real, com per a videojocs.
En acabar la teva formació tindràs una bobina de treballs personals de qualitat professional perquè puguis accedir al món laboral.
SOL·LICITAR INFORMACIÓ
En aquest màster aprendràs els fonaments tècnics i artístics per convertir-te en un Concept artist, un lloc essencial en la preproducció de qualsevol obra audiovisual. T’oferim una formació única perquè arribis a ser un artista conceptual de personatges, props i entorns i modelador de personatges i criatures 3D.
En acabar la formació, tindràs els coneixements necessaris per dur a terme les teves idees i les dels directors d’art i disposaràs d’una reel final 2D/3D amb concepts complets integrats tant amb Matte Paintings de props i entorns, com amb personatges cartoon, semirealistes i realistes, props i assets per a cinema d’animació i videojocs.
DOCENTS
Carlos Grangel
Grangel Studio se ha convertido en la mano derecha de productoras tan grandes como DreamWorks, Universal, Warner Bros, incluso de los mismísimos Tim Burton y Steven Spielberg.
Jordi Grangel
Grangel Studio se ha convertido en la mano derecha de productoras tan grandes como DreamWorks, Universal, Warner Bros, incluso de los mismísimos Tim Burton y Steven Spielberg.
Ariadna Martinez
Coordinadora del área y Artista 3D. Su perfil técnico y su experiencia en estudios de videojuegos la convierten en un perfil idóneo para la comprensión de optimización, despliegue de UV’s, texturizado hand painted y PBR y render en distintas plataformas.
Fabia Sans
Concept Designer con experiencia en la industria del entretenimiento. He trabajado como artista conceptual, principalmente en animación CG, tanto en televisión como en largometrajes para empresas como Cartoon Network, Axis Studios, Boulder Media, Mago productions, y como diseñador conceptual y director de arte para videojuegos indie.
Alejandro Ruz
Artista 2D y 3D, licenciado en Bellas Artes y especializado en arte y modelado digital. Desde 2013 ha participado en cortometrajes galardonados, publicidad y videojuegos como animador, modelador y texturizador. Su perfil multidisciplinar y su carácter docente, se ajustan a las necesidades artísticas de los alumnos del área de Concept Art.