Màster superior en CONCEPT ART I MODELATGE

CONVOCATÒRIA – 03/10/2022

Idioma ESPANYOL

Edat

+ 20 anys

Modalitats

Presencial
Online en streaming*

Duració

2 cursos lectius + Projecte final

Places

Grups reduïts

MÀSTER SUPERIOR EN CONCEPT ART I MODELATGE

         

Aquest màster està dirigit a estudiants de 3D, animació, cinema o audiovisuals, cicles formatius, il·lustració i graduats universitaris, professionals del 3D, d’animació de personatges i videojocs, il·lustració, belles arts i qualsevol persona interessada en el disseny i la creació 3D de personatges.

  • + 20 anys.
  • Informàtica nivell usuari i entorn Windows.
  • No es requereix cap formació prèvia específica.
  • Bases de dibuix

1er any

Durant aquest curs lectiu, els alumnes adquireixen els fonaments artístics necessaris en dibuix i perspectiva, anatomia humana (nivell 1), pintura digital (Photoshop i SketchBook Pro, nivell 1) i pràctica de model al natural, per obtenir els millors resultats en el procés de creació de personatges, ja sigui per a la indústria de l’animació o la dels videojocs. En paral·lel, obtindran també els coneixements tècnics necessaris per fer els primers personatges 3D (ZBrush, nivell 1). Practicaran realitzant concepts i modelatge de props i assets per a videojocs, personatges cartoon i semirealistes i disseny de fons, la il·lustració de concept arts i desenvolupament visual per a la indústria audiovisual (videojocs, cinema realista i cinema d’animació): escenaris, entorns i disseny de personatges realistes (nivell 1). A més, faran servir tècniques de Matte Painting i workflows d’integració 2D-3D. Faran també personatges 3D d’alta qualitat en ZBrush (nivell 2) altament texturitzats i detallats (Substance Painter, nivell 1), dibuix realista, pintura digital (Photoshop i SketchBook Pro, nivell 2) anatomia humana (nivell 2), model al natural.

2on any

S’abordarà el disseny d’animals (anatomia animal) i criatures fantàstiques d’estètica realista (nivell 2) per a animació i cinema d’imatge real i les tècniques més eficients de retopologia i texturitzat per convertir la creació artística en personatges tècnicament funcionals i preparats per als processos de producció posteriors. S’aprofundirà en pintura digital (PS i SB Pro, nivell 3) i en pràctiques de model al natural (animals), tècniques de concept art per a videojocs, cine realista i  cinema d’animació, Matte Painting avançat, modelatge avançat amb ZBrush (nivell 3) i texturitzat avançat (SP, nivell 2) per a producció cinematogràfica i videojocs.

  • Titulació Certificada FX.
  • Visual art developer
  • Dissenyador de personatges, props i entorns per a cinema d’animació i videojocs
  • Modelador de personatges cartoon, semirealistes, realistes i criatures, modelador de props, Matte painter

Com a professional, t’incorporaràs dins de l’equip de disseny per desenvolupar personatges, criatures, assets i entorns tant per a cinema d’animació i imatge real, com per a videojocs.
En acabar la teva formació tindràs una bobina de treballs personals de qualitat professional perquè puguis accedir al món laboral.

 

SOL·LICITAR INFORMACIÓ

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.

En aquest màster aprendràs els fonaments tècnics i artístics per convertir-te en un Concept artist, un lloc essencial en la preproducció de qualsevol obra audiovisual. T’oferim una formació única perquè arribis a ser un artista conceptual de personatges, props i entorns i modelador de personatges i criatures 3D.

En acabar la formació, tindràs els coneixements necessaris per dur a terme les teves idees i les dels directors d’art i disposaràs d’una reel final 2D/3D amb concepts complets integrats tant amb Matte Paintings de props i entorns, com amb personatges cartoon, semirealistes i realistes, props i assets per a cinema d’animació i videojocs.

Fabià Sans
Profesor de Concept Art en FX Animation

DOCENTS